Tävlingsbilder

Tisdag förmiddag och igår hade Homer vilodag, jag tror att han ska få ha det imorgon också. Så med andra ord så är vi på't igen imorgon! På söndag är det en till träningstävling, då med två agilitybanor och en hoppbana. Nackdel för oss som inte kan vippbrädan ännu men å andra sidan är det fortfarande ett underbart träningstillfälle!
 
Tyvärr har det härliga höstvädret vi har haft ett par dagar börjat försvinna och dom har utlovat regn i flera dagar, bara det hinner bli bättre till söndag är jag nöjd!

Det roliga är att det är inte förns idag jag faktiskt inser hur bra det gick för Homer på andra banan, vi fick en vägran (tror jag) då han inte sprang raka vägen in i en tunnel och sen kom en grupp med riktigt snurriga hinder både för matte och hund då han hoppade ett hinder fel väg. Tänk om jag hade andats och varit liiite mer noga vid de hindret. Då hade vi fått en tid och ett resultat istället för diskad. Resterande del av banan gjorde han klockrent, till och med slalomen gick bra!! Jag inser idag hur nära vi var att ta oss igenom en klass 2 bana med resultat. Alltså min kille är ju absolut den bästa som finns och jag blir så sjukt stolt ibland! (jag vet jag är töntig!)
 
Lägger upp lite (eller mycket) bilder sen söndags så ska jag passa på att plugga lite innan jag ska dra mig till stallet och finaste Nills.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0