You know it's never too late to shoot for the stars. Regardless of who you are, so do whatever it takes

Ny vecka och tisdag. Tiden bara springer iväg, förstår inte alls hur jag ska hinna allt innan sommarlovet och hur jag ens ska hinna med sommaren! Nåja, för att göra det bästa av det ska jag ta tummen ur rumpan och plugga anatomi en stund innan jag bakar en tårta till Nills och sen fortsätter plugga. Ja, det är vad mina dagar måste bestå av framöver, PLUGG.
Det känns så otroligt tungt just nu, jag tyckjer inte alls om att plugga. Jag tycker inte om att ha pressen jag får av skolan på mig. Men jag vet också att det är de här ja vill, så varför inte göra bort de?
Fast om jag vill göra bort det måste jag ta mig i kragen och lägga manken till. Dags att göra det kanske?!
 
Jag har en miljard saker jag vill göra just nu, som att åka och bada med min fina hund, gå till stallet, till och med städa i den här röran! Men det blir plugget som drar det längsta strået.. Tjing!

 
My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0