rubriklös

Ibland är man så sjukt less på livet. Idag är en sån dag!
Jag kan knappt bärga mig till skolan tar sommarlov, tills jag faktiskt får ägna mig åt det jag tycker är kul. Jag gör iof redan alldeles för mycket saker jag tycker är kul men jag får samtidigt dåligt samvete över allt jag gör som inte är att plugga. Men ändå tar jag mig alldeles för lite tid till att plugga.
 
Idag har varit en underbart fin dag, vad har jag gjort?! Jag har tillbringat hela dagen framför datorn och förbereda opponering, inte förns solnedgång tog jag mig ut på min efterlängtade promenad. Som för den sakens skull inte alls var lika efterlängtad som tidigare idag.
 
Nä, det är väl lika bra å göra klart den här skiten så jag får dra täcket över huvudet en stund i alla fall.
 
/ Bitterfittan
 
 

It's always times like these
When I think of you
And I wonder
If you ever
Think of me

Kommentarer
Postat av: Vicky

Nu kämpar vi! Nio dagar! Det klarar vi! <3

Svar: jag har ju fler dagar än dig! :o vi måste! <3
Camilla Bylund

2013-05-29 @ 23:22:38
URL: http://vickyjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0