"My" horse is amazing!

Söndagnatt och jag har precis betalat månadens räkningar, ett tråkigt avslut på en bra helg, I fredags lyckades jag lura med mig Rebecka ut på Tardee. Detta resulterade i ytterligare en tårta och en mör Rebecka. 
 
Idag gick det bättre, vi var ute och red runt på "nya" stigar och båda hästarna skötte sig som levande ljus. Fina, fina Nills som gått och blivit sheriff helt plötsligt. 
Med en mamma på ingång så fick vi avsluta mitt i upptäcksfärden när vi var kloka och inte ens hade en klocka med oss. 
 
Så en morsdagsmiddag och lite agilityträning senare så är både jag och min hund redo för sängen. Han som briljerade under dagens träning, mattes stolthet ♥
 
Som sagt, hon med alldeles för mycket på agendan. Dags att säga god natt för en dag med plugg och agilitykurs imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0