Hard to breath when you are underground

Det visade sig att min hund förmodligen hade noskvalster så det blev ingen träning på banan för oss.
Så igår blev det ett besök till vetrinären och uthämtande av en dyr medicin!
Även en kvällstur på Nills hann jag med, men alldeles för lite skolarbete. Jag började förberedelserna för morgondagens seminarium men fastnade någonstans längs vägen. Eller rättare sagt, någonstans i början av allt. Så nu har jag kvar allt idag och imorgon är det dags. Nåja, smile and wave!
 
Ska försöka göra det här så fort som möjligt så jag får belöna både mig och min hund med en promenad efteråt i det fina vädret. Kanske vi tar oss ett bad idag igen?!
 
Can you hear me now?!
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Usch för noskvalster... Men hundarna låter ju iaf liiite söta när de har de, men ja... hahaha
Plugga arslet av dig nu!!! You can do it!!
Kramis <3

Svar: Haha, jag hoppas de! Lycka till imorgon <3
Camilla Bylund

2013-05-29 @ 13:44:31
URL: http://vickyjuhlin.blogg.se/
Postat av: Betty

Hatar verkligen noskvalster! Just därför våra hundar ständigt är i karantän typ :P King drog med sig hem igen efter utställningen, blir fan galen.

Svar: Som tur var så sa dom ju att de inte är så mycket att bry sig om så länge dom inte ha nå besvär av de :)
Camilla Bylund

2013-05-29 @ 17:00:25
URL: http://bettybenz.blogg.se
Postat av: Betty

Du tro int jag vet det redan Camilla? Grejen är att vi har jakthundar - då är nosen viktig och med kvalster i nosen blir jakten lidande.

Svar: märks de verkligen? :o tänkte eftersom min nosar som en tok ändå ;p
Camilla Bylund

2013-06-03 @ 20:42:22
URL: http://bettybenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0