All the memories makes me wanna go back there!

Skrev en tenta igår, två kvar innan sommaren. 
Kan inte säga att jag tycker det gick bättre än sist, men inte heller sämre. Så det är just nu att hålla tummarna medan jag pluggar till resterande två. 
 
Igår blev det en tripp till Sollefteå på crusing, var först hemskt otaggad men väl där så vart kvällen rätt bra i alla fall och jag stal Kriccen med mig på hemvägen så det gick fort att komma hem igen :) 
 
Innan det var vi och kollade på dom som skulle gå på balen varav även Rikards låssasbror :) 
Jag minns fortfarande hur lycklig man själv var på balen och hela den tiden. Studenttiden är det jag oftast tänkter tillbaka på när jag tänker något glatt. Livet var så oerhört bekymmerslöst och allt i skolan var färdigt. Det var en och en halv vecka med bara skojj och fest. Jag kan utan tvekan säga att balen hörde hemma i top 3 listan över bästa kvällarna! 
Ja gud vad jag vill göra om balen och studenten! 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag ska bara vikariera som personlig assistent över sommaren :)

2013-06-02 @ 23:29:28
URL: http://lifeasjenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0