It's always times like these when I think of you

Ännu en söndag. Och alldeles för mycket har hänt sen jag har skrivit något vettigt.
Men med en snabb sumering så har jag hunnit med ett helt otroligt Power meet, en sväng hem till fina Arjeplog, jobb, ridning och en oplanerad 3dagars här i Övik.
Jag ska absolut inte klaga på mitt liv, jag må inte vara så rik på pengar. Men mitt liv är så fullt med kärlek, vänner och skratt. Trots att jag har så mycket mer än många andra så känns det bara mycket tyngre vissa dagar.
Dessa dagar är det egentligen förbjudet att andvända sociala medier för man får inte vara annat än lycklig, right?!
Det är ju så farligt skönt ibland att skriva av sig, men det får man ju inte egentligen.
Men livet är ju så ironiskt, jag har så mycket mer idag än vad jag hade kunnat gissa för nått år sedan. Men ändå ska det vara så svårt att vara lyckligt, what is the fucking problem?!
 
Jag avslutar med en bildbomb på mitt fucking amazing liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0