Happy new year

Efter ett 2012 fyllt av blod, svett, tårar och skratt går vi in i 2013 och fyller även detta år med blod, svett, tårar och skratt! Alla år är likadana bara lite olika platser, personer och händelser. För all del så kan det även vara samma personer som har förändrats också.
Vare sig vi tror det eller inte så förändras vi med åren, vilket jag ser som både bra och dåligt.
Själv har jag börjat det nya året med att sova, inte nog med gårdagens bakfylla så har jag lyckats dra på mig en förkylning. Det var väl ett snyggt avslut på året?!
 
Det finns så otroligt mycket fina minnen ifrån det gångna året så jag tänker inte ens försöka börja dra fram allihopa.
Men jag har haft sån fruktansvärd tur samtidigt som oturen alltid är där och krafsar på dörren. 
 
 
 
Nickelback, Rockabilly kryssningen, Power big meet, CCW, Brad Paisley, Mantorp, Björn Rosenström, Pistvakt, Maggnus uggla, två tatueringar, Rebeckas 20års fest ute i fälle, Nordman och för att inte glömma alla härliga ridturer och kvällar man bara har varit i gott sällskap :)
 
Till de som ej finns kvar på jorden för detta år säger jag; ett tack, för åren som var. Så farväl då min vän, vi ska en gång ses igen. Där inget kan skilja oss åt!
Till alla andra säger jag ; Tack för ett förbannat bra år och jag vet att om 2013 blir hälfen så bra kan vi skratta oss lyckliga :)


 
Sist men inte minst så är det faktist så att idag är det exakt fyra år sedan jag träffade Rikard för första gången. Helt otroligt, jag skulle aldrig ha kunnat tro att jag idag - 4 år senare packar flyttkartonger inför vår 3e flytt tillsammans. Till alla som finns där för både mig och Rikard i livets mörka dagar. Ni är änglar boende på jorden, ingen nämd ingen klämd! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0