En helt vanlig söndag?

Som inte alls har innehållit så mycket. Jag har pluggat och varit till stallet en sväng med Rebecka, men mina tankar går för det mesta till Arjeplog.
Jag längtar ofta dit, men otroligt mycket idag. Det finns inte mycket jag kan göra där, men så mycket mer än här.
Ofattbart är en bra beskrivning. Tragiskt, sorgligt.
Men det är omöjligt för en annan människa att förstå just varför? Han som var så glad, han som var så snäll. Det är förmodligen vanliga tankar idag. Jag kan knappt själv minnas dig med annat än ett leende på läpparna. Jag är oerhört tacksam för hur du tagit hand om min bror, även om jag inte visade det då. Jag har ett minne som sticker ut speciellt, när vi alla var små och livet inte var en skör tråd.   
 
Det är en tung dag för mina nära hemma. För dina nära, ja hela Arjeplog står i en svart sorg idag.
Det viktigaste att komma ihåg en sån här dag är, att du är älskad precis som du är. Du var en bra vän och det är ingens fel.
 
† Vila i frid Niklas, jag hoppas att du fått komma till staden där rosor aldrig dör!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0