Gråt inte över spilld mjölk

Gud vilken effektiv dag detta har varit. Or not. Jag har gått med hundarna och ridit Nills. Just jag, jag ska fan inte glömma dom 7 meningarna jag fått till på hemtentan.
Och framför allt inte att vi har en rostig, trasig och (just nu) jävligt billig mercedes i Härnösand. Nåja, nu ska jag och världens finast vovvar ansluta oss till den sovande mannen i soffan och se lite tv innan vi ger sängen ett försök.
Imorgon är det en ny dag = nya tag!
 

jag skulle inte va´ nånting om du inte fanns
 
 
 
 
 
 
 
I'll tell you stories of a better time
In a place that we once knew
Before we packed our bags
And left all this behind us in the dust
We had a place that we could call home
And a life no one could touch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0