Det finns ingen väg tillbaks

Söndag. Mitt paradis tog slut i morse. Vaknade när Rebecka kom hem ifrån jobbet. Då hade Homer bajsat i hela köket. Upp och städa, trött och slut la ja mig och skulle sova en stund till. Vaknade av att Homer kräktes under sängen hann bara kliva upp så stod han i hallen å kräktes. Städa igen. Började göra frukost, så hör jag en jätteprutt och de golv som finns framme i gästrummet var sprutmålat med bajs. Ut med hundarna å in och återligen städa. Suck.
Turligt nog har jag nu lyckats lura i han lite skinka. Mat äter han inget av och dricker lite, mattes lilla ♥
 
Ska bara plugga en stund till och starta en tvättmaskin så ska jag he mig och hundarna ut på prommis med mina stela muskler. Superduper söndag, right?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0