Inne i dimman

Tillbaka i Övik och har nästan hunnit landa efter en omtumlande vecka. Det är alldeles för mycket som tynger mina axlar. Jag är alldeles för virrig i huvudet och ser inte riktigt klart vägen fram. 
Som tur är så är jag omringad av så mycket kärlek i mitt liv som hjälper mig att se klarare. 
 
Har i dimman hunnit med att skriva anatomitentan som jag hoppas att jag klarar och även tagit en redig fylla. Skulle vara bara en mysig kväll i gullvik för att fira Anna som har fyllt år, sådär 4 timmar efter hon åkte lyckades jag och Rebecka dra oss till sängen så hela dagen idag har varit helt död. Hejhopp vad det kommer vara svårt att sova i natt.. 
Nåja, sovit dåligt har jag ju gjort förr! 
 
Just nu önskar jag mig en riktigt fin vinterdag med hästplumsning, skoterkörning, pudersnö och varma mackor på en öppen eld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0