Kärleken är kvar

Så var det fredag förmiddag, Homer sitter ute på balkongen å nosar. Han är lätt att göra lycklig! Jag har precis ätit lunch och måste väl börja klä på mig inför dagens caseseminarium.
Det känns riktigt tungt faktiskt att det är fredag, det som brukar vara den bästa dagen på veckan förutom kanske lördagar. Jag vet inte om det är för att jag vet att på måndag åker Rikard och jobbar en vecka eller om det är att min hjärna inte alls tycker om idéen med praktik och att jag ska måsta kliva upp före fan själv i 4 veckor utan lön dessutom. Eller att jag kommer ha praktik 35 timmar i veckan och måsta plugga stora delar av den lediga tiden..
Jag vet faktiskt inte vilket av det de är men tungt känns det just nu.
Ja, det mesta är rätt tungt. Speciellt jag.
 
Inte nog med att mamma krossat en muskel och inte kan göra något. Nu har pappa ryggskott också, stackars lilla familj! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0