Flitig tjej!

Sitter i soffan, min enda lediga dag är nu över. Jag måste stolt säga att jag känner med nöjd med hur mycket jag hunnit. Kanske lite mindre med vad jag gjort, jag skulle behövt plugga mer och leka mindre. Varför ska det vara så svårt? 
Har i alla fall både hunnit ut på en pyyyyyttteee ridtur, gå med hunden. handla, städa någorlunda hemma, tvätta, hälsa på kattungarna å ätit lunchaktigt i sörtjärn, tömt de sista i Rebeckas lägenhet och dessutom städat ur den. 
Så nöjd med dagen så kan jag inte sluta pilla på vårat nya trådlösa tangentbord. Det går på solceller å jag är apnöjd istället för det gamla som jag bara fick hjärnsläpp på! 
 
Hoppas på en lika fin dag imorgon, trots att jag har praktik hela helgen. Men att kunna äta utomhus är så värt. 
Nu hoppar jag i lopplådan (tror jag, man ska aldrig säga aldrig) och försöker förbereda mig för ännu en lång dag. 
Puss hej leverpastej! 
 
En notis för den som inte visste det, jag längtar tills mustangen blir klar. Om de någonsin blir det.. 
Det är för fint väder för att man ska kunna åka runt i BMWn nu. Kanske måste hämta mercan eller opeln imorgon för att ha sommar på riktigt! 
 
Föresten så blev jag ledig alldeles för mycket, jag kommer hinna göra allt jag vill i sommar. Men det kommer också vara svindyrt och helt klart värt det. Första stop, Wheels i Umeå! 
Haha, jag märker att jag gillar det nya skrivbordet... God natt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0