Where it's so white as snow

Söndagkväll och en veckas praktik kvar. Har pluggat med Karin ikväll, det behövdes nog! Ska läsa några sidor till innan jag slår igång solsidan och somnar. Jag tycker helgen har gått så fort, det var meningen med bio i fredags men det sket sig för min del. Sedan vart lördagen också himla lugn och avslutades i tvsoffan hos Linn. Efter en skräckis, mycket morddiskutioner och funderingar så får jag även se ett lik på vägen hem! Inte varje dag de inte! 
Hemma i Arjeplog har snön kommit, men här kommer det inte alls någon snö. Bara en massa regn.. 
 
Imorgon kommer gubben hem, efterlängtat!
Det vackraste jag vet är en fin vinterdag. Snön ligger som puder på marken, kylan gör att man nästan kan se formen på varje snöflinga. Solen ligger rosa över den vita naturen. Orört och vackert, nästan så man tror det är en dröm. Men i halsen känns det som knivar som skär. Ja, en vacker vinterdag är det vackraste jag vet men du är fortfarande vackrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0