tisdagskväll

Tisdag och nästan mitt i veckan, har läst alldeles för mycket för att komma ihåg nått. Men det ser ju bra ut på min lista inför tentan! Hoppas det bara ser bra ut på tentan också! Helgen innehöll en riktigt lyckad husfest i Ravesta, en kombo av inflyttning, födelsedag och halloween. Hoppas på en repris i framtiden :) 
 
Det har dessutom hunnit komma snö och den har nu nästan regnat bort, Homer har fått en ögoninflammation och Rikard är tillbaka hemma. Så det är väl nästan som vanligt här i Övik? Fast ändå är det så annorlunda. Nåja, shit happens, life passes. Ska passa på å mysa med min kille medan ja är nöjd över mitt pluggande! 
 
Snyggaste utstyrslarna! Love you my friend ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0