Tänd ett ljus å låt det brinna

Dagen idag har spenderats mest på skolan, den stora fördjupningsuppgiften ska skrivas ihop. Jag lovar att det var betydligt mer göra än jag hade kunnat tro! Så min förhoppning om att vi skulle vara klara idag, den sket sig! Nåja, jag har även hunnit vara på torpet med Homer, vilket gick sådär. Jag har i alla fall fått mer tips idag än förra gången, så det kanske hjälper. Om inte annat så var Maggans hjälp igår till väldigt mycket hjälp. Vi har mycket att träna på i veckan! Dessutom har jag mycket att läsa och Nills. Tur Rikard är borta ibland, jag har nog ändå inte tid att ha honom hemma jämt.. 

 

Efter torpet har vi haft mest tv-mys med tända ljus och kramar. Jag och min lilla tussis, själv har jag blivit helt tokig på att tända ljus. Det går inte en dag utan att jag tänder nästan vartenda ett i lägengeten, och det är några stycken! Vi har även hunnit se den sista delen av torka aldrig tårar utan handskar. Vilken fruktansvärd serie, den är riktigt bra gjord och man blir ordentligt berörd! Annars händer inte så mycket förutom att all min vakna tid går jag och hoppas på att detta vita guld ska falla ifrån himlen. Jag tycker verkligen det är på tiden att det delar med sig av sin glädje och allt de vackra som följer

 

Nåja, utan snö men med en mysig hund tänker jag faktiskt fortsätta min tvafton med sex and the city. Jag har ju turen att inte börja förns ett imorgon. Sovmorgon ♥

 

Låt aldrig hoppet försvinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0