Rest in peace ♥

Så var ännu en vecka förbi och jag kan ärligt känna det faktiskt känns skönt att komma tillbaka till skolan ifrån VFUn. Helt plötsligt får man sovmornar! Men det är mycket som ska läsas och tas in just nu. Rakt så man blir snurrig i bollen! 
Har idag fått lite hjälp av Maggan med mitt lilla yrväder! Kändes riktigt bra, hoppas att jag kan lyckas med mina nya övningar nu då. Lägenheten ser dessutom riktigt fin ut idag, storstädning har varit på schemat! Tråkigt att måsta städa i sånt här fint väder, men det måste ju göras någon gång! 
 
Ska lägga mig och krama min kille sista timmarna innan han åker på jobbet och ta vara på tiden. Det är inte alltid man gör det, idag funderar jag på om man gör det. Igår var det 4 år sedan min fina farfar dog, tog man vara på tiden nog när han levde? Eller kunde man ha varit bättre? Tar man vara på alla dom fina som fortfarande lever? 
 
I sorger och bekymmer försvinner fort höstens vackra färger.
I mörker och dyster faller vi ack så lätt. 
I regn och rusk backar vi ett steg för mycket. 
Solens vackra dagar, hjälper ej att hitta rätt. 
Men i min stora säng, där har jag värmt mig en plätt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är ju egentligen ingen mening med att ångra att man kunde varit bättre. Jag kände så när mormor dog, så många gånger jag kunde ha gått in och hälsat på men inte gjorde det för att jag inte ''orkade'', försöker se det fina istället för att tänka så. Man kommer ingen vart med det.. :)

Svar: Nä, men jag tror man lätt tänker så :)
Camilla Bylund

2012-10-22 @ 08:42:50
URL: http://helenawj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0