Sleepless in Bredbyn

Så var det en natt på jobbet igen, jag trivs som fisken i vattnet känner jag verkligen! Bara tryggheten att det finns någon att fråga på övervåningen gör mig lugn. Borde jag söka eller inte? Haha ja som vanligt så snurrar det 1000 frågor i mitt huvud. Jag önskar att dom kunde blir besvarad någon gång men det är väl bara jag som vet svaret?! Rikard och jag har i alla fall hittat ett hus som vi vill ha, men som vanligt är vi inte ensam om det. Suck! Och imorgon kommer min kära mor och sover hos mig. Jag längtar så efter min mamma! Och klockan 10 ska vi gå höglandssjön med Rebecka!

Idag har vi dessutom firat Rikard som fyller 23 imorgon. Jag kan upplysa alla om att mina arbetskamrater var lyckliga när det kom smörgåstårta ikväll! Ja dom var nog lyckligare över den än att jag var frisk igen haha! ;)

Nåja nu ska mitt trötta huvud återgå till jobbet. Som för övrigt är så tungt nu när jag ligger i soffan och tittar på house of wax. Skönt! Sleep well för det ska jag göra när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0