Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå

Ligger i sängen efter en mysig eftermiddag kväll på sjötorpet med Linn å vovvarna. Även en surrstund med Rebecka och Mikaela och en titt hos Anna har jag hunnit med. Dock jävlas maghelvete än!

Trots att det egentligen inte finns något att klaga på i livet just nu kan jag inte se klart. Jag får rida i princip när jag vill, har väldens finaste hund, vänner och kille. Ändå känner jag mig inte "nöjd". Allting känns suddigt och ihop trasslat. Kommer jag någonsin bli nöjd? Kan jag slappna av och bara njuta någonsin?


Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0