Tröttmössa

Det är jag de ja! Jag var ju så dum att jag drog med mig Rebecka på ett jympapass på Friskis, en timma senare och två svettiga idioter senare var det bara kasta sig i duschen och kasta i sig mat innan det var dags att åka vidare. Så nu sitter jag på jobbet och tänker på alla sjuka, bland annat min fina moster som ramlat och fått sprickor i revbenen. Men hon klarade sig bra med tanke på sitt ordentliga fall!
Läste något vettigt nyss i en tidning Rebecka snodde med till oss från träningen. Det var en som bad om motivation.
"om inte nu, när? Om inte du, vem? Fastna inte i gnällträsket, gör det bara. Bestäm dig bara" eller något sådant. Väldigt sant men med allt grus i mina ögon funderar just nu om det var värt det. Haha! Men jag är i alla fall nöjd med vad jag lyckats åstadkomma på nästan en månad. Det är en lång väg kvar men livet i sig är ganska långt de också så det kan få ta lite tid bara jag lyckas på riktigt!

Mysfika med Rebecka igårkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0