Jag går i dagar i tröjan du hatar

Onsdagkväll, snart halva veckan gjord. Vilket betyder att snart kommer min fina pojke hem, som jag lääängtar!
Igår var jag och påbörjade min tattuering, vi höll på i tre timmar och efter en halvtimme hade jag ångrat mig. Usch vad ont det gjorde stundvis, men nu är det bara halva kvar så är den klar. Jag är redan nu skitnöjd å jag tror den kommer bli GRYMT snygg!

Idag har jag längtat otroligt mycket efter min mamma, ja jag har sånna dagar ibland. Och inte blev det bättre av att det började åska heller. Som tur var så kunde jag åka å våldgästa Linn som bjöd på tacos till middag. Gott, gottigottgott!
Sedan har det bara varit en slapp kväll i soffa, har bland annat tittat på säsongens sista Greys, sorgligt i hjärtat. Jag längtar till hösten då det börjar om igen! Men längtar inte till mörkret och regnet. Dysterheten som den har med sig. Usch! Nä nu vill jag verkligen ha riktig sommar, jag vill att vi ska få tillbaka mustangen nu, nu, nu! Eller helst igår.. Dock dröjer det väl ett bra tag till, huvudsaken är väl att den är klar till den efterlängtade veckan.
Just nu vill jag inte annat än att vara full, dansa, skratta, sjunga, åka på crusing och återuppleva helgen som var. En riktigt bra festkväll med riktigt bra människor, ja det är vad jag vill ha! :)


Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
som kan se vad vi gör och förstår vad vi menar
jag tror du söker mer än du ser
men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar


Kommentarer
Postat av: Gun

Fina Camilla! Din mamma ska var lycklig som har en sådan fin dotter som du.Kram Kram/PTN

2012-06-07 @ 09:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0