Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Hemma igen efter en spontantrip till Gatebil 2012 på mantorp park, en resa på nästan 150 mil. Så fredag morgon när jag slutade jobbet packade vi hund, kläder och sprit(som vi glömde i hallen...) och åkte utan bokad stuga eller stora planer. Lyckades slumra i närmare 45 minuter innan vi kom oss till Stockholm, där vi spenderade nästan hela dagen. Vi fortsatte ner till Mantorp där vi bokade plats med hotell BMW (tur vi hade handlat ny dricka!!) festade med arbetskamrater till Bult och Rikard. Fanns även andra roliga filurer där, från lycksele tror jag visst dom var!
Vaknade till spöregn och en dunkande rygg.. Suck! Nåja, slutade ganska snart att regna så vi begav oss till läktaren för att kika på driftingen. Ganska roligt, skulle vara riktigt roligt att få provköra själv någon gång.
Nåja, lördagskvällen vart ingen höjdarkväll och Bult var nykter så vi styrde hotell BMW hemåt. Ganska skönt det för klockan var ändå kring 12 idag innan vi var hemma. Kan säga att det var riktigt skönt att komma hem och lägga sig i sin egen säng. Får nog lov att köpa en husbil eller liknande om vi ska på många fler sånna här tripar.
Nåja roligt hade vi för det mesta, och stoltast är jag. För Homer som var med kunde inte ha skött sig bättre. Han satt/låg på en egen stol på läktaren hela dagen, rörde oftast inte en min trots att det small ganska mycket. Dessutom lockade han mycket killar att hälsa på, ja faktiskt mer killar än tjejer! Någon som vill hyra min killmagnet? ;)
Eldkastnings tävling mellan Daniel och Rikard
Storfavoriterna;
Åsså självaste storfavoriten som ja så klart inte lyckades få nån bild på..
Men youtube hade lyckats få en film från förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0