Nattjobb

Sista natten för den här svängen, imorgon bitti går jag av och ser fram emot 6 lediga nätter. Skönt! 
Tanken är väl att tisdag natt ska spenderas hos mormor och morfar, då vet jag ju vilka som kommer att bli glad, men gladast blir nog homer. Jag längtar så sjukt mycket tills imorgon när jag får tillbaka mitt lilla hundkräk. Men han har nog haft de bra med Anna å Felix när jag jobbat :) 
Det blir även en förskuten midsommarfest imorgon med fint sällskap. Tur man inte är ensam om
att jobba midsommar! ;) 
 
Dessutom kom ju gubben snart hem, vilket behövs eftersom ändan så fint har fått låna ut sin bil när skruttibangbang mercan gått sönder. Suck! Nåja, shit happens å de löste sig ju väldigt bra den här gången i alla fall.. 
 
Dags att återgå till arbetet så jag får komma hem å rida, sola å sova nån gång! 
Sweet dreams finisar och alla andra korkskallar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0