Varför åka skidor när man kan åka pulka?!

Så hade ännu en helg sjungit förbi. En skön men kämpig ridtur där Nils verkligen ville springa för glada livet på lördagsmorgonen. Sedan hem och byta om för att åka vidare till Risnäs med pulkor och hela faderittan. Roligt var det och jag var väldigt öm i axlar och mage när jag vaknade. Kvar i Risnäs blev vi ganska länge och vissa blev ganska fulla under tiden ;) men vi tog oss vidare till ravesta och fortsatte där. "efterfest" med varm choklad blev det här och en lång skön sovmorgon.
Ikväll var vi även ute på en liten promenad med Ompan och Homer, meningen var att det skulle bli det i alla fall. 6.2km senare var vi tillbaka till stallet så nu är jag ännu ömmare men även gladare! Stress stress vidare på en sen middag hos svärmor och nu är jag hemma under min mysiga, underbara filt och ska ta vara på de sista timmarna med min lilla gubbe innan han åker på jobbet imorgon! :(
Homer och 10 veckor gamla blixten
finast ♥

Fortfarande nyktra men trötta i benen och full av skratt efter alla dikeskörningar

En riktigt söt blixt! ;)

Kommentarer
Postat av: Det är ditt samvete som skrattar

Hihihihi

2012-01-16 @ 17:32:31
Postat av: Själen

Tur det var ett glatt skratt å inte ett hånskratt ;)

2012-01-16 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0