Snöbus

Igår var en strålande dag, solen sken på snön som vi faktiskt äntligen fått lite av. Perfekt temperatur men dock dåligt plogade vägar. Förhoppningsvis fick jag ut något positivt av dagen förutom att jag gjorde vovven lycklig, han gör mig glad i alla fall :)
Idag ska han få följa på road trip med mig och Rebecka. Så jag måste väl snart ta å busa ur han lite så han inte är en galning i natt. Ja, jag måste ju ta mig upp ur sängen i nån vettig tid imorgon. Usch vad jobbigt! Men kanske lönsamt i längden.
Snaaart är det den 27 å då ska jag framkalla foton, så jag längtar! Men mest längtar jag tills jag får åka hem till mamma, snön å mest Ludde. Om han nu är kvar vill säga..
Här kommer några bilder från dom senaste dagarna.
Världens bästa vän och morgonmysare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0