Lev med mig då, det är aldrig för sent!

Trött och mör, vi har precis passerat Umeå. Helst skulle jag bara vilja ligga i sängen å sova, men det känns som en oändlighet innan jag är där.

Lägenheten ser ju redan ut som ett bombnedslag å så kommer vi med två fulla väskor som ska packas om. Undra om vi ens kan gå till sängen ikväll?

Men så fort jag kommer hem är det en ridtur som väntar, jag längtar! :) fast kroppen längtar betydligt mindre. Det är bara att bita ihop för hur öm å slut jag än är så är det helt värt det. Det är djupsnö och plumsning som står på schemat, myyys!

Fredagskvällen bestod av en mysig spelning på olearys där Nordman spelade. Dock var den lite kort. Men hans röst gjorde det helt värt de när väckaren ringde halv 8 å jag bara ville kräkas.. :)
En riktigt bra helg med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0