when we stand togheter

Jäkla mensvärk håller på att ta knäcken på min rygg, å dessutom känns det som ja suttit i 30000 olika soffor utan att bli klokare. Tur att det inte är jag som måste vara klok å rik denna gång! :)
Även käkat en lovely pizza och tre semlor idag, haha. Ingen hejd här inte! Imorgon har jag planerat en ridtur och massvis med städning och iordninggörande av lägenheten och trappen så nya sängen ska ta sig in och även resten av sakerna jag fixat med idag. Förutom sängbenen som jag också ska betala så hade jag råkat planera in nya saker för 1500 kr och jag har inte ens fått lönen än, wooops... Men bra kommer det att bli!
Efter att ha tittat igenom mycket bilder ikväll och haft "seriösa" funderingar så inser jag att jag saknar Arjeplog fruktansvärt mycket. Önskar jag fick plocka med mig de bra människor jag har här å flytta. Då skulle jag verkligen bo i paradiset..
Nominerad vinnare av årets bästa vän 2011. Förmodligen vinnare 2012 också älskade vän.
Ja va fan skulle jag ta mig till utan dig?! You never let me down ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0