Tiden går och vi med den!

Ännu en natt på jobbet, vilket gör mig till lycklig tjej! :) jag trivs verkligen med att jobba nätterna å denna gör mig inte ännu mindre tveksam om att jag är som gjort för detta!

Idag har varit en stressig dag, ute ritt på Nils med Rebecka och Agneta, supermysigt! Tills Agneta gick omkull, sedan stressa iväg på uppdrag en sväng med världens bästa Rebecka, tillbaka till stallet och möter ambulansen.. Mindre skojj, som tur var inget allvarligt! Nåja stressa vidare till stan, stressa hem middag och en spontan titt på en lägenhet.. Pub, han även se greys och sova 1.5 timma. Så jag är ganska nöjd med vad jag åstadkommit å hoppas bara att jag ska lyckas vända tillbaka dygnet lika fort som jag vänder det till natt ;) dags att återgå till arbetet! Å längta efter morgondagen. Ja jag ska passa på att njuta de sista dagarna :))

Å fan ta dig rebecka om du ser one tree hill utan mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0