Söndag kväll

Ligger i sängen igen. Så sköönt! Får inga knivar i ryggen längre, å täckena är så fluffiga å mysiga. Ja jag är jättenöjd iaf :) det är som vanligt greys på tvn å jag är pigg, men nu är det för jag sov mellan 9 å halv 11.. Huvudet var nog trött efter all frisk luft, kinderna var iaf rosigt röda när jag klev in i duschen ikväll. Har hunnit med en härlig skotertur me Linn å homer. Sedan bytte ja ba om å fortsatte hos nästa djur så lotus å jag var gamla träningsvägarna runt. Suupermysigt, å lotus var jättefin.. Ja hela dagen har bara varit jättebra. Men det gäller väl att ta vara på sina lediga dagar när dom väl kommer å det är så jävla underbart väder! :) för
Imorgon kväll är det dags att gå på 4 nätter jobb å fortsätta tjäna pengar :)
Sweet dreams

Jag saknar min kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0