Racksund ♥

Söndagkväll och jag har knappt lämnat lägenheten på hela dagen, fast jag har ju å andra sidan inte varit hemma i mycket mer än 12 timmar. Att jobba natt var det roligaste jag gjort. Det kändes riktigt bra och då menar jag riktigt med stort r. Något som också känns bra är att gubben kommer hem någon gång i morgon bitti. Speciellt när motorvärmaren inte verkar funka på BMWn å det är kallt ute!
I fredagskväll kom stortysken tillbaka ifrån Actionplog, och jag längtar redan tillbaka. Vi hade fint väder alla dagarna och kylan kom inte förns vi väl skulle åka. Väl hemma igen tillbringades natten i ett 12 grader varmt Gullvik. Skööönt, och bilen som skulle tina gick det inte heller så bra för (nu går det inte ens att öppna bagaget).
Men vi gjorde det bästa av situationen och eldade surved och 10 tändvätska i öppenspisen. På vägen hem blev det även ett stopp i Malå för att träffa mitt hjärta som nu bor där. Förhoppningsvis får han det bra där också, men han kommer alltid ha mitt hjärta.
Lördagen blev det inte så mycket av, en thaibox med Anna och några timmar sovandes i soffan, sedan var det då min första natt på jobbet :)
Dock är det stackars Lotus som inte fått gå så mycket i veckan, i morgon lär det inte heller bli någonting men på tisdag måste jag ju pallra mitt arsle ut med honom så han också får röra på sig!
Har tittat igenom massa bilder idag, har en ide som jag tror kommer bli bra, men hittade då alla studentbilder. Å vad jag vill göra det igen och igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0