Kiss i sängen och ha det bra,

Therese informerade mig om att jag hade skrivit 113, det ska ju faktiskt "bara" stå 13 ;p jag åkte och solade innan jag red, Gud så skönt det var! Så hade vi en mysig ridtur och jag har en blödande rumpa, typ! Haha. Hem, skura golven*, å iväg till stan, det var 20% på vero moda idag så nu är jag ett par jeans och 3 tröjor rikare men 1000 fattigare! Dock behövs det, jag har dåligt med kläder just nu.. Å en fika på Coop hann vi med. Myskväll! Nu på senaste timmarna har jag dock åkt på en rejäl huvudvärk ännu en kväll. Undrar om jag tar mig till jobbet alls.. Jag och homer kan ju vara hemma å sjuk tillsammans! Men jag vill ju faktiskt jobba, jag längtar till Bredbyn faktiskt! Nåja.. God natt, sov som en katt!

*homer har bajs och kräkkalas så det förklarar varför han inte hann varna i morse och varför det var så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0