Kiingeen

Så hade jag varit duktig och sökt skola. Ojoj, så många tusen frågor som snurrar runt i mitt huvud.
Kommer jag att klara det? Kommer jag att kunna välja? Kommer jag att välja rätt?
Det finns så mycket jag vill ha svar på och att ligga här hemma i säng och soffa ger mig inga alls. Nä, jag vill ut och gå med vovven och Rebecka, rida Lotus och allra helst vill jag ut på min saknade Ludde. Att bara ligga hemma gör mig tokig och efter att ha sett Rikard ligga inne hela dagen kastade jag ut honom, nästan arg och sa åt han att ta vara på att han är hemma och kan göra något. Och självklart att jag ville ha middag senare! Nä nu ska jag lägga ifrån mig datorn en stund och vila min lilla hjärna.. Kanske drömma om en solig sommardag och min kamera!
Hela landet spinn, när kingen glider in
Diggidingdingding, här glider kingen in!


Min kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0