The girl in the moon is alone with the stars

Som sagt en vanlig torsdag, hämtat vinterdäck hos pappa leif. Eller gammelhuss som han nu också heter. Har nog varit jobbiga dagar för min hund i veckan för idag har han sovit nästan hela dagen. Förutom självklart nu då han biter mig i tårna.. men hur ska man kunna vara arg på honom?!
Vi var ju som sagt i Gullvik å fotade Anna med Vicke igår så slänger väl upp någon bild här.
Synd bara på våran sneda ryttare, eller är det bara jag som tänker på det här? ;P
Det var i alla fall några av dom 400 bilder jag tog men hälften blev typ suddiga, skitgris också :(
Men nu är den stora frågan, spela mitt nya spel så jag är vaken halva natten? Se one tree hill så jag är vaken eller försöka somna till tvn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0