Livet är lätt att mista så R.I.P än en gång, Linns extraljus!

Ligger i sängen för andra gången idag. Hann bara lägga mig så fick jag köra fyllskallar.
Det har varit en lång och händelserik dag kan man lungt säga. Mamma har varit på besök så vi har varit i stallet å grejjat lite med lotus, varit ut å ätit, varit på loppis å sen åkte jag iväg på de jobb som inte blev något. Efter att ha kört på de lilla rådjuret skakade jag nog över en timma. Tur att BMW bygger hårda bilar, men har nu fått hämta ut en hyrbil och hoppas att allt ska kännas bättre när jag vaknar igen klockan halv 6. För nu ligger jag ju här igen, i den fruktade sängen där alla tankarna smyger sig på och inte kan sluta snurra. Så usch vad jag längtar efter min karljävel i sängen å ett stort tack till Linn å Thomas för all hjälp!
Slänger upp en bild på the car, å som sagt dom är hårda. Jag fick bara en sån otrolig chock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0