I shoulda just called him "Whiskey"

Som vanligt ligger mina karlar å sover, vad ska man ha dom till egentligen? För det verkar vara det enda dom gör..
Blev inget Arjeplog i veckan heller, jag som hade längtat hem och ville träffa massvis med folk. Men det verkar jag få göra ett annat liv kanske? Eftersom jag har en nyfiken liten valp så har han kommit i luven med Ompans hov. Turligt nog gick det bra med mitt lilla hjärta ♥ och han har bara fått en liten spricka mellan två tår(visste inte ens att de var ben mellan tårna?!). Så på onsdag ska vi till vetrinären igen och linda om benet. Men han ser allt för lustig ut i strut! Men trots sin skada så är det full rulle! :) Och föresten har jag kommit på vad min fina far ska få i julklapp idag! Busigt värre!
Hade ingen bild på datorn med hans handikapp, men kommer väl så småningom eftersom det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0