Säng säng säng, fishund och scrubs

Så var man tillbaka i sängen, ligger och luktar på homers fisar. Han må va liten men det luktar som en stor en jävel.
Vi har varit till vetrinären idag och han har blivit röntgad. Riktigt goda nyheter, jag har en frisk hund, men det tråkiga är att hans sår inte läkt så i morgon ska jag ta bort bandaget men då måste han gå med tratt tills det läkt, jobbigt för min lillis! Kanske ska köpa lite köttfärs åt honom, är ju lite synd om han ;)

Och har ju glömt att säga det, men resan med Anna var superkul! Även om den slutade som den gjorde. Båten var inte så extremt thailandskänsla men det var fest och festligt, helt klart måste det bli en repris, men då kanske karlarna få följa å?! Att se nattlivet i Stockholm var också väldigt mysigt men hade helt fel skor på mig den dagen. Men vad gör man inte?! ;)

Födelsedagsbarnet på båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0