Så var det lördag igen

Veckan har ju faktiskt passerat ganska snabbt och nu är det lördag igen. Om en vecka är det nog 4 stycken tjejer ifrån övik som är ganska nöjda, trött och kanske hungrig? Jag ska i alla fall lyckligt suga i mig en winter nästa helg. Eller kanske två? ;)

Just nu sitter jag hos Linn, vi har färgat hennes hår och förberett för trerätters, vilket blir mums. Dessutom har vi gjort snyggninggroggar. Slänger upp en bild senare ikväll från telefonen.

Igår blev en sen kväll på stan som chaufför, en mumsig kladdkaka och "premiär" av bilar 2. Vilken sanslöst bra film! Skulle kunna se den 10 gånger om ikväll!
Men hoppas att kvällen blir roligare än så, eller de kanske är de roligaste man skulle kunna göra?! ;)

Nä nu ska jag sluta vara tråkig och blogga. Utan istället vara social med våra hundar och Linn.

Som vanligt blev det ett svamligt inlägg va...?!

(Puss på ------------------------------------------------->>>)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0