Känner ni ruset

Tillbaka till skolarbetens land. Jag är tråkigt nog allt utom motiverad att plugga, trots att vi hade en skitrolig mösspåtagning i tisdags och jag känner att jag MÅSTE klara det så finns inte motivationen. Jag önskar att den bara gick att plocka upp ur fickan och använda, men så enkelt är det inte.

Vi hade en supervecka i cypern med vissa negativa saker dock.. Men det var min första utlandsresa, vädret var kanon och drinkarna gratis! Staden var helt facinerande på de viset att det var så gott som en spökstad under dagen och på kvällen vart det som att gå på ett tivoli fyllt med barer. Alla barer hade sanslösa erbjudanden. Till exempel så var vi på en krog och beställde varsin drink jag och Rikard. Vi betalade för varsin drink men fick in två drinkar var och två shotar var! Gott! Ett ställe skulle vi få 25 shotar om vi köpte 4 drinkar. Spriten var otroligt billig, resten var ganska samma prisklass som Sverige. Water world besökte vi också, i alla fall jag och Rikard. Jag var på mitt livs första massage, en helkroppsmassage och jag ångrar absolut inte att jag la pengarna på det!  
Hela resan var så spännande och nytt, jag vill tillbaka är det enda jag har att säga när jag lämnat mitt vackra hotell med gratis mat, städning och drinkar!

Vi har även haft en kanonkväll med mösspåtagning, grillning, dans, drinkar på harrys, fest på johans flak. Behöver man mycket mer för en lyckad kväll? För vi var redan ett bra gäng med bra musik och ett bra humör!

Lyckliga elever som om en månad har tagit studenten!

Lyckliga brudar! Hornavanskolans plastic eller hur var det?!

Bilderna ifrån cyper är just nu i dannemora så det kommer sånna senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0