Slutet gott? Inget gott utom godis!

Allt förändras så lätt, planerna på att rida ut idag gick fort åt pipsvängen när det regnar och regnar. Sista veckan med min pärla och det bara regnar hela tiden. Inte nog med att jag inte kan rida är det hur mycket skola som helst kvar. Just nu känner jag en panik inom mig. Lyckligtvis har vi lyckats få bort de mesta ur lägenheten denna vecka så det behöver jag inte tänka allt för mycket på just nu.
Men det är mer som ändras, vad är värst? Att veta att ens pojkvänn inte kan komma för han är utomlands och jobbar eller att han inte ens verkar vilja försöka ta ledigt och vara hemma på ens student?! Nä just nu är det allt för många negativa tankar som snurrar i huvudet så det jag skulle behöva mest av allt är en ridtur men självklart är det skitväder så det inte är roligt och hästarna sjöblöta.. Ge mig en solig sommarnatt och en barbackaritt ut i ingenstans. Det är livet.

Easy come, easy go
That's just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0