Maybe the sunlight will be dim, but it wont matter anyhow

Som jag sa till Rikard igår, så är det som världen lämnat mig och kvar står jag. Nästan ensammen i lilla Arjeplog. Tur nog finns Petra och Sandra att plåga under veckan, och skolböckerna ska få plåga mig. Absolut ingenting att se fram emot, och i kväll hoppas jag på att bli plågad av Åse eller Anna på lektionen. Hoppas även på att få rida Kiara. Samtidigt som jag behöver stanna tiden så vill jag bara låta den rinna iväg och göra allt roligt jag har att se fram emot.
En bal, utlandsresa, träningsvecka, student, crusing, en lägenhet att göra i ordning. Ja listan kan göras lång, jag hittade igår blåa och röda plastmuggar på dollarstore å jag kände en längtan efter en brakfest. Den sista april kommer en i alla fall, den ser jag också fram emot. Ja egentligen ska detta vara en tid då jag kan slappa och göra lite som jag vill, men har just nu alldeles för mycket kvar i skolan. Så går det ibland och man får alltid sota för sina misstag.

Helgen var rätt så bra, var till övik och tittade två lägenheter i fredags. Jag är helt kär i den ena. Hoppas verkligen vi får den, och den andra var någorlunda men inte riktigt rätt!
Lördagen fick Rikard sin julklapp, en natt på hotell lappland, där vi såg Jill Johnson. Hon måste vara den svenska sångerskan med bäst röst, hon kan verkligen sjunga allt. Men själv har jag en favorit och det är Jolene (som jag egentligen tycker ska sjungas av Dolly) och Crazy in love. Jag känner att när jag kommer hem idag måste jag ta mig ett test på att dansa line dance igen, kanske ta fram cowboy hatten? Och på tal om den så har jag en suuuuperplan som jag ska göra om vi får 4an. Åh vad jag hoppas på den, men med min vanliga tur så får någon annan den. Ajja, nu ska jag försöka åter gå till konstruktionen. Tråååkigt!

nothing else can take you higher than love


Kommentarer
Postat av: Terése

håller tummarna för lägenheten :)

2011-03-28 @ 23:22:30
URL: http://tnordenmark.blogg.se/
Postat av: Terése

näe, fan va tråkigt :( men förhoppningsvis dyker det upp något annat snart som också känns bra :)

2011-03-29 @ 12:11:17
URL: http://tnordenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0