The world is changing and time is spinning fast

Dagen började väldigt splittrat kan jag säga, trött, irriterad på skitsnack och andra falska ting, glad efter ett trevligt möte ang. besökshelgen, mitt godkända betyg i Engelska B och till slut ett VG på matteprovet jag skrev igår. Jag som inte ens trodde jag skulle klara det, vilket vansinne ;) En vända upp på galtis med Sabina och en promenad senare med Olivia vände dagen ganska fort. Livet passerar fort förbi snabbare än man tror ibland och en viss ung dam höll på att ge mig en hjärtattack. Som tur verkar läget lugnt så då kanske jag kan sova gott ändå, men att sitta här uppe i Arjeplog, 40 mil bort, och veta att Mikaela ligger på sjukhus. Bara tanken på en sån sak gör att man känner sig oändligt hjälplös.
Så med den sammanfattningen av dagen kan man lugnt säga att min dag gått i en kraftig berg och dal bana!
Och efter nästan en timmas sökande så hittar jag en bild på oss alla tre på bild. Vi är värdelösa på att hamna på samma kort!


Mina bästa vänner och jag, livet ändras fort. Så glöm aldrig att jag älskar er! ♥
You'll never be alone,  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0