Just dance, it's gonna be okay!

Så ännu en onsdag som ska passera förbi, tiden rinner i väg alldeles för fort, men jag vet. Jag ska vara duktig och plugga. Idag ska jag nämligen skriva ett prov i matte diskret, och har tänkt mig att hinna skriva ett i hållfastighetslära på fredag.
Det är mycket som ska göras, men belönad ska jag bli! Skönt de :)
Nu sitter jag egentligen mest och väntar på att det ska bli lunch, jag har bara hunnit kasta i mig en banan på morgonen så jag börjar vara hungrig!


Dagens outfit;
mitt nya hår ;)
min vita veromoda tröja och självklart mina vero moda jeans. Jag älskar vero moda!

Kommentarer
Postat av: Terése

vad fint det blev med håret! :)

2011-03-30 @ 13:18:22
URL: http://tnordenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0