wouldn't it be nice if we where older

Men nu ä vi ju det och det är fortfarande inte bra. Usch vad jag ängtar efter min kille!
Nu är det en nuystart imrgon igen så jag sa nu åka å handa ännu en gång utan min kille. Allt blir så mycket tråkigare att göra när man är själv. Men det är ganska uppenbart att gud och jag inte är bästa kompisar!
Usch vad jag klagar och klagar!

wouldn't have to wait so long
And wouldn't it be nice to live together
In the kind of world where we belong

You know its gonna make it that much better
When we can say goodnight and stay together

Wouldn't it be nice if we could wake up
In the morning when the day is new
And after having spent the day together
Hold each other close the whole night through

längtar och längtar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0