Gatan utanför var lika tyst och tom som jag.

Blivit lite bloggande nu men varit mycket på senaste! Och nu är Rikard i Spanien. Huvva long time no seen blir det och det kändes jobbigt idag för första gången sen han for och det är väl efter det här allt kan gå åt skogen. Men det ska vi väl inte hoppas på?! Jag orkar inte skriva vad som hänt men jag lägger in någon bild innan jag ska sova som kanske sammanfattar något i alla fall..
Bultpappas födelsedagstårta som vi bakade :)
Wheels i Umeå med Linn, Rebecka, Rikard och en kokande musse!
Goda groggar i Gullvik, glömde ta bilder i poolen men kanske var tur de!
En god middag på balkongen :)
En söt traktor på en dålig bild
Sist men inte minst världens bästa karljävel! ♥ En dag när vi åkte med Anton och Mikaela till skeppsmaln(?!) eller något sådant.
P.S Jag dödade honom 5 gånger på raken i High Noon nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0