8

Ett ögonblick
Livet är fullt med ögonblick, både bra och dåliga. Att välja ett ögonblick är omöjligt för livet är fullt av dom dom till exempel som detta. Jag sitter i soffan med min underbara kille, som visserligen har sina sämre sidor. Men vem har inte? Vi väntar i alla fall båda två på att Cougar Town ska börja. Andra ögonblick att se tillbaka till är alla kvällar vi druckit utan anledning, Luciashowerna när vi under ena klädde ut oss till pistvakt och framförde en awsome dans. Eller alla gånger mina kusiner och jag har tolkat med skotern eller bara kört runt runt på sjön. Lycklig var vi och det är dom ögonblicken som verkligen är världa att minnas. Tyvärr finns det för många som är mindre roliga men kanske lika värda. Farfar och hans död till exempel, det är inte alls roligt att tänka på, men det är något jag trots allt hellre minns än glömmer för hur sorgligt det än var så finns det ett ordspråk som stämmer. What doesn't kill you does you stronger. Och om inte annat blev banden mellan familjen starkare.
Men nu ska jag sluta skriva mitt meningslösa inlägg och fokusera på min käre pojke och roliga Cougar Town!

Kommentarer
Postat av: Alankaisa

Really enjoy your website. Thank You.

2011-11-24 @ 12:44:28
URL: http://alankaisa.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0