Just can't wait to get on the road again!

Jäkla hals, nu har jag i alla fall lyckats vara på en lektion idag. Hade först inte tänkt gå på någon idag eftersom jag inte kunde prata tidigare idag, men nu är det lite bättre gruvar mig för ikväll när det kommer tillbaka.
Petra är iaf här nu så vi ska plugga lite historia vilket inte är lockande men ett måste för att gå ut med betyg i sommar! Så nu ska jag försöka konsentrera mig på det istället för att blogga.
Föresten så klarade jag uppkörningen igår vilket betyder att jag nu har C-kortet! :)))


Ingen som har en liknande att låna ut till mig? ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jo, jag har en liknande för utlåning!

2011-04-07 @ 19:54:33
URL: http://klagodikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo i bakfickan

2011-04-07 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0