Lets get exited!

Sitter i Gullvik och Rebecka steker frukost till oss, vilken service!
Helgen har varit bra och björn var super! Trots att jag också var rätt super full.. :) Men det är smällar man får ta i den här branchen som mamma brukar säga. Som jag hade sagt till mina vänner så blev det en ganska tidig kväll för mig, i alla fall jämfört med de andra. Så får ursäkta att jag for hem tidigt.
Under lördagen gjorde vi inte mycket väsen av oss, på kvällen åkte vi in till brux och spelade lite sport. Dock inte så seröst, trötta som vi var efter fredagen så åkte vi hem ganska tidigt igen å for till Morgan å sovde. klockan 6 vaknade vi av att han släpat in en död mus i sängen. Tur jag är lapp!
Söndagen blev en död dag den också, skulle även nu sova med Morgan men vi hann inte ens somna så kom han med en död jävel igen. Så det blev en promenad tillbaka till Rebecka för att sova med Grålle, då får man inga överaskningar i sängen i alla fall! ;)
Men nu är dagens ägg och bacon klar, så vi ska äta och vänta på mannen som kommer hem och dessutom ska få åka till spanien och jobba, fuskisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0