Gangsters at the bar, I hate them all!

Om en vecka har jag sovit min första natt någonsin utomlands, i cypern. Jag längtar så mycket!
Om två skoldagar till så åker jag tillbaka till Ö-vik igen och då MÅSTE jag komma ihåg att hämta mitt pass.. Suck klantig man får vara då..
Om 4 timmar ska jag jobba, jag som hade sett fram emot en ridtur i Racksund. Men man har ju inte råd att tacka nej till lite jobb, just smile and wave baby, eller?!
Om en och en halv timme kommer vi ha ett elevrådsmöte som antagligen kommer vara väldigt oseriöst de också. Men så är livet.

Och om 4 dagar är det sista april och dags för Rockabilly, John Lindberg Trio och fylla! Mumma! :)



Lately I've been drinking to much and it's all because of you.


Kommentarer
Postat av: J.

John Lindberg Trio är så jävla grymma! :-D

2011-05-30 @ 04:39:14
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej vad heter den låten (rubrik)? :)

Har letat överallt efter den, Vore tacksam för svar :)

2011-08-29 @ 19:38:55
URL: http://nattstad.se/maddedahlgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0