dunk dunk... says the head

Söndag idag, min hals och jag är inte så bra vänner, men värst vänner är jag och mitt huvud. Så idag blir en lugn dag, med städning av våran svinstia till lägenhet och lite matteplugg som jag måste göra. Inte alls vad jag längtar efter men det måste ju göras, eller hur?! Måste ju krya på mitt huvud lite, ska jobba imorgon kväll. Dock missar jag Western-lektionen som jag längtat sååå mycket efter!! Men har inte råd att tacka nej när jag dessutom inte missar någon skola. That's life, and sometimes it sucks!
Som tur är kommer veckan att gå FORT. Samtidigt som jag behöver en lååång vecka, kanske 4 gånger så lång till och med?!
Nä, slutsvamlat. Ska öppna matteböckerna medan jag tittar på simpsons en stund med min bakfulle pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0